Персонал Одеса: резюме та пошук співробітників в Одесі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Одесі швидко, шукаю резюме в місті Одеса.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Одесі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Одесі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Одесі!
Chief Marketing Officer Адвокат Народу <p><strong>Team Management</strong><br />1. Управління командою: маркетолог, SMM-спеціаліст, R&D у напрямку партнерства та корпоративних продажів, керівник відділу продажів, менеджери з продажів (команда з 3-х людей), дизайнер, копірайтер, web-дизайнер<br />2. Взаємодія з командою: розробники, digital-спеціалісти: digital-маркетолог, ppc, таргетолог, email-маркетолог.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Strategic Planning and Marketing Strategy</strong><br />1. Розробка та впровадження стратегії розвитку проєкту на рік з щоквартальною адаптацією.<br />2. Розробка плану роботи на місяць для спеціалістів команди за напрямками. <br />3. Розробка та впровадження маркетингової стратегії.<br />4. Розробка акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, постановка задач та контроль роботи команди, розрахунок ефективності роботи акції.<br />5. Розробка та впровадження нових цифрових продуктів, в т.ч. підготовка продукту до виходу на міжнародний ринок.</p>
<p><br /></p>
<p> <strong>Analytical Skills </strong><br />1. Аналіз локального та міжнародного legal ринку, конкурентів, цифрових продуктів, пошук точок росту проєкту. <br />2. Аналіз вхідних звернень за каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування та впровадження пропозицій щодо поліпшення.<br />3. Аналіз сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу.<br />4. Аналіз ефективності рекламних кампаній, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Budgeting</strong><br />Розробка бюджетів за статтями доходу та витрат:<br />1. планування грошових надходжень за маркетинг-каналами та каналами продажів;<br />2. планування операційних витрат: маркетингових та адміністративних;<br />3. формування маркетингового бюджету за каналами комунікацій.</p>
Middle Marketing Specialist ARMAR Solutions <p><strong>Team Management and Marketing Management</strong><br />Взаємодія з командою: маркетологи, SMM-спеціалісти, дизайнери та web-дизайнери, копірайтери, розробники, digital-спеціалісти: digital-маркетолог, ppc, таргетолог, email-маркетолог, project-менеджери.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Strategic Planning and Marketing Strategy in the local and international markets</strong><br />1. Розробка та впровадження маркетингової та комунікаційної стратегії для компаній: start up, діючий бізнес на ринку від 5 до 25+ років. <br />2. Розробка та впровадження Growth Hacking стратегій. <br />3. Створення та реалізація плану маркетингу за каналами комунікацій. <br />4. Розробка та впровадження нових цифрових продуктів, в т.ч. підготовка продукту до виходу на міжнародний ринок. <br />5. Розробка маркетингових воронок: залучення, утримання та повернення клієнтів. <br />6. Розробка акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, постановка задач та контроль роботи команди, розрахунок ефективності роботи акції.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Analytical Skills </strong><br />1. Аналіз локального та міжнародного ринку, конкурентів, цифрових продуктів, пошук точок росту для клієнта, формування ідей для бенчмарку. <br />2. Аналіз вхідних звернень за маркетинговими каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування та впровадження пропозицій щодо поліпшення.<br />3. Аналіз сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу.<br />4. Аналіз ефективності рекламних кампаній, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Budgeting</strong><br />Формування маркетингового бюджету за каналами комунікацій.</p>
<p><br /></p>
<p> <strong>Presales</strong><br />1. Підготовка презентацій.<br />2. Аналіз потреб клієнта: проведення детального аналізу потреб клієнта та його реалізуємості з допомогою запропонованого продукту чи послуги.<br />3. Підготовка пропозицій та комерційних кейсів: розробка комерційних пропозицій, які відповідають потребам клієнтів.<br />4. Проведення презентацій та ведення демонстрацій.<br />5. Аналіз ринку та конкурентного середовища.</p>
Провідний маркетолог Медичний центр "Центр.Мед" <p><strong>1. Управління командою на аутсорсі:</strong><br />- дизайнер:<br />= моя робота: написання брифів для створення макетів для web та pos-матеріалів, контроль дедлайну та запуск готового продукту.<br />- підрядники: SMM, розробники сайту - моя робота:<br />= постановка планів з прописанням загальної стратегії просування за напрямками на квартал/місяць/тиждень;<br />= написання КМП для соціальних мереж та передача в роботу SMM;<br />= постановка ТЗ для розробника сайту по: створенню нових сторінок, зміни структури сторінки;<br />= вичитка готового матеріалу від підряду з SMM, коригування та запуск у роботу;<br />= аналіз звітності та коригування стратегії просування.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2. Розробка:</strong><br />- бюджетів та планів на місяць/квартал;<br />- акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, написання текстової складової, постановка задач та контроль роботи підрядників з розробки візуалу до акційної пропозиції, розрахунок ефективності роботи акції;<br />- календарю розсилок за напрямами залучення нових клієнтів та утримання існуючих. Розробка текстової складової та технічна розсилка за допомогою сервісу GMS;<br />- нових продуктів: генерація ідей щодо запуску нового продукту або перепакування старого;<br />- текстового матеріалу для: POS-матеріалів, рекламних розсилок.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>3. Аналіз:</strong><br />- конкурентів;<br />- вхідних звернень за каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування пропозицій щодо поліпшення;<br />- сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу;<br />- інформації, наданої від лікарів для розробки нових продуктів, акційних пропозицій, планування активностей;<br />- ефективності РК, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).</p>
Провідний маркетолог Агенція Безпеки "Центр" <p><strong>1. Управління командою на аутсорсі</strong><br />- дизайнери - моя робота:<br />= написання брифів для створення макетів для web та pos-матеріалів;<br />= контроль дедлайну та запуск готового продукту.<br />- підрядники: SEO, PPC, SMM, розробники сайту - моя робота:<br />= постановка планів з прописанням загальної стратегії просування за напрямками на квартал/місяць/тиждень;<br />= написання КМП для соціальних мереж та передача в роботу SMM;<br />= постановка ТЗ для розробника сайту по: створенню нових сторінок, зміни структури сторінки, доданню нових лід-магнітів;<br />= вичитка готового матеріалу від підряду з SEO, PPC, SMM, коригування та запуск у роботу;<br />= аналіз звітності та коригування стратегії просування.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2. Розробка</strong><br />- бюджетів та планів на місяць/квартал;<br />- акційних пропозицій: планування та бюджетування акційної пропозиції/складання медіа плану, опрацювання смислової складової акції, написання текстової складової, постановка задач та контроль роботи підрядників з розробки візуалу до акційної пропозиції, розрахунок ефективності роботи акції;<br />- календарю розсилок за напрямами залучення нових клієнтів та утримання існуючих. Розробка текстової складової та технічна розсилка за допомогою сервісу GMS;<br />- нових продуктів: генерація ідей щодо запуску нового продукту або перепакування старого;<br />- текстового матеріалу для: новин на сайті, POS-матеріалів, комерційних пропозицій.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>3. Аналіз</strong><br />- конкурентів;<br />- вхідних звернень за каналами, розрахунок ефективності кожного каналу (його конверсія), формування пропозицій щодо поліпшення;<br />- сайту, його трафіку та ефективності кожного каналу;<br />- інформації, наданої від відділу продажу для розробки нових продуктів, акційних пропозицій, планування активностей;<br />- ефективності РК, проведених протягом місяця з поданням наступної звітності (воронка Ліди-Клієнти, % конверсії).</p>
Менеджер з реклами Парк розваг "Планета" <p>1. Viber, sms, e-mail розсилки зі створенням віжуалу для е-mail кампаній.<br />2. Запуск реклами у новинних Telegram-каналах, на сайтах новин та форумах по всій Україні.<br />3. Робота з дизайнером: написання брифів, подача ТЗ для додрукарської підготовки макетів.<br />4. Робота з підрядниками: комунікація з друкарнями, супровід повного циклу виготовлення POS-матеріалів та брендованої продукції.<br />5. Участь у розробці акцій: брейншторм ідей зі структуруванням інформації "хто за що відповідає", написання механік до акцій та спуск їх на регіональні парки, контроль за виконанням механік, написання розгорнутих медіа планів до акцій.<br />6. Запуск аудіореклами: написання текстів, контроль її запису та розміщення аудіо реклами на регіональних парках мережі.<br />7. Написання статей з подальшим розміщенням на медіаканалах.<br />8. Планування роботи pr-менеджерів згідно з івентами на квартал/півріччя.<br />9. Аналіз інформації, що надається регіональними pr-менеджерами та зведення інформації в єдиний звіт.<br />10. Участь у розробці та просуванні івентів: написання механік, підготовка поліграфічної продукції до тематичних івентів, розробка РК, що супроводжує івент.<br />11. Створення КП для партнерів.<br />12. Аналіз ефективності РК протягом місяця та зведення даних у єдиний звіт.<br />13. Робота з рахунками та іншою документацією, пов'язаною із запуском реклами.</p>
Фахівець з маркетингу та зв'язків з громадськістю Sky Park, дитячий розважальний центр <p>1. Ведення сторінок компанії у соціальних мережах Facebook та Instagram, YouTube: створення КМП, візуалів для постів та сторіз, зйомка відеоконтенту.<br />2. Розробка та впровадження контент плану, а також плану заходів.<br />3. Розробка та використання рекламних кампаній.<br />4. Організація viber та sms розсилок.<br />5. Організація та проведення заходів (пошук партнерів, анонсування, фото- та відео супровід, організація співробітників).<br />6. Налагодження співпраці з одеськими компаніями.<br />7. Фото- та відео зйомка матеріалу для залучення нових клієнтів,<br />РR-кампаній у мережі Інтернет.<br />8. Ведення сайту на базі WordPress.</p>
маркетолог Odesa National Economic University <p>1. Просування навчального закладу в соціальних мережах (Facebook, Instagram): створення КМП, візуалів для постів та сторіз, зйомка відеоконтенту.<br />2. Адміністрування корпоративного сайту на базі WordPress: створення нових сторінок (на базі конструктора).<br />3. Розробка макетів для реклами в Інтернет-середовищі та друкованої продукції.<br />4. Створення рекламних роликів з наступним розміщенням на майданчиках університету: сайті, соціальних мережах, YouTube-каналі.<br />5. Робота з документами: договорами з реклами, комерційними пропозиціями щодо співпраці (університет-рекрутингові агентства).<br />6. Організація та супровід заходів (фото-, відео-супровід, організація співробітників, оформлення презентаційних столів).</p>