Резюме: Начальник управління продажу МСБ (Одеса)
- Дата додавання:
 - Зарплата:
 - Місто: Одеса
 - Досвід роботи: 4 рок. 4 міc.
 - Графік роботи: полный рабочий день
 - Стать: мужской
 
Досвід роботи
- Директор з продажів продуктів корпоративного бізнесу Київської регіональної дирекції  АТ «АБ «РАДАБАНК»  <p>Створення самостійного   підрозділу, підбір і навчання персоналу,організація і контроль роботи   підпорядкованих менеджерів - Залучено 4 нових спеціалісти з   інших банків, підготовлено до самостійної роботи з продажу та обслуговування   в підрозділі.</p>
<p>Залучення нових клієнтів та комплексний продаж всього спектру продуктів СПД (РКО, кредити, пасиви, документарні операції, ЗЕД тощо) і організація їх обслуговування в Банку - Відкрито рахунки 14 новим клієнтам, підготовлено 16 кредитних заявок на загальну суму понад 200 млн.грн., 4 клієнти з контрактами по ЗЕД, оформлено 8 банківських гарантій.</p>
<p>Підготовка та захист кредитних проектів на Кредитному комітеті, організація збору документів, комунікація з клієнтами та підрозділами Банку - Отримано 12 позитивних кредитних рішень на суму понад 150 млн.грн.</p>
<p>Обслуговування існуючих клієнтів та комплексний продаж всього спектру продуктів СПД, взаємодія з іншими підрозділами для перехресного продажу - Оброблено понад 20 звернень та проконсультовано клієнтів відділень щодо кредитування, документарних продуктів, ЗЕД; залучено та передано на обслуговування 7 преміальних клієнтів, 5 кредитних заявок від приватних клієнтів.</p> - Керівник з розвитку роздрібних продажів Київського регіону  АТ "АБ "ПІВДЕННИЙ"  <p>Регулярний менеджмент мережі   відділень Київського регіону в частині роздрібного бізнесу, контроль за   дотриманням вимог ЗУ, Регулятора та ВНД - Забезпечено регулярне   проведення нарад з керівниками відділень, оперативну звітність щодо   результатів роботи, щомісячне відвідування кожного з 14-и відділень, підвищення   оцінки Якості обслуговування з 71% до 86%.</p>
<p>Виконання загального КРІ регіону та планових показників відділень регіону (залучення нових клієнтів, РКО, кредити, пасиви, продаж банківських сейфів, металів тощо і фінансові результати) - Виконано загальний КРІ регіону за 2-й квартал 2021 року на 102%, зокрема збільшено беззаставне кредитування на 300%, заповнюваність сейфів – на 20%, продаж банківських металів – на 50%.</p>
<p>Координація взаємодії з підрозділами Банку, участь у підборі та навчанні персоналу, розгляді звернень від клієнтів, підготовці письмових відповідей - Запропоновано 5 кандидатів, проведено 3 тренінги для співробітників відділень, забезпечено 100% своєчасний розгляд звернень та завдань, отримання письмових пояснень від співробітників.</p>
<p>Підготовка звітів, внесення пропозицій щодо розробки нових продуктів, покращення якості обслуговування та фінансових результатів - Забезпечено своєчасне щотижневе та щомісячне звітування керівництву Банку, внесено письмові пропозиції щодо іпотечних та беззаставних кредитів, кредитної карти, ініційовано Акційні тарифи на банківські сейфи.</p> - Директор відділення вул. Велика Васильківська, 23 - керівник групи відділень  АТ "КРЕДОБАНК"  <p>Регулярний менеджмент і   забезпечення неперервної роботи самостійного та підпорядкованих відділень,   підбір і навчання персоналу, контроль за дотриманням вимог ЗУ, Регулятора та   ВНД - Забезпечено регулярне   проведення нарад з співробітниками/керівниками відділень, оперативну   звітність щодо результатів роботи, щомісячне відвідування кожного з 4-х   відділень, 100%-е заповнення штату (з 30% на момент прийняття на посаду), введення   4 нових штатних одиниць, зменшення плинності кадрів з 50% до 10%.</p>
<p>Виконання планових показників самостійного та підпорядкованих відділень (залучення нових клієнтів, продажі СПД та приватним клієнтам - РКО, кредити, пасиви тощо і фінансові результати) - Визнання відділення кращим у беззаставному кредитуванні двічі вже у 2017 році. Підвищення позиції відділення у мережевому рейтингу з 32 на 10 місце за півроку. Повна окупність (вихід на прибутковість) усіх відділень групи.</p>
<p>Забезпечення високого рівня якості обслуговування клієнтів та комплексного продажу всього спектру продуктів СПД, розгляд звернень клієнтів та громадян, підготовка письмових відповідей, комунікація з клієнтами та взаємодія з іншими підрозділами Банку - Підвищення квартальної оцінки Якості обслуговування групи відділень в середньому з 68% до 85% (з оцінками кращих віддіень понад 90%). Зменшення кількості скарг та 100% своєчасний розгляд звернень. Дотримання вимог щодо інформування клієнтів через Дошку обовязкової інформації.</p>
<p>Ведення кадрового документообігу, вирішення господарських питань, підготовка звітів, маркетингові активності, представництво Банку в регіоні - Забезпечено якісну подачу документів від кандидатів, кадровий документообіг. Вирішено ряд питань щодо покращення умов праці в усіх відділеннях групи. Своєчасно подано 100% звітів. Проведено усі призначені та самостійно ініційовані активності. Відвідано понад 30 представницьких заходів. </p> 
				Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
				
				
			
			Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Начальник управління продажу МСБ
- Резюме Зарплата
 - 
														
														8000 грн.
 - 
														
														договорная
 - 
														
														9000 грн.
 - 
														
														55000 грн.
 - 
														
														59000 грн.
 - 
														
														61000 грн.
 - 
														
														18000 грн.
 - 
														
														договорная
 - 
														
														25000 грн.
 - 
														
														60000 грн.