Резюме: Менеджер з персоналу (Одеса)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Одеса
- Досвід роботи: 0 рок. міc.
- Графік роботи: полный рабочий день
- Стать: женский
Досвід роботи
<p> <strong>Федосенко Марина Сергіївна</strong></p>
<p> </p>
<p>35 років</p>
<p>Громадянка України</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Мета</strong></p>
<p>Професійне зростання </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи </strong></p>
<p>Вересень 2004 - листопад 2015рр.</p>
<p>Служба в органах внутрішніх справ (кадрова діяльність,</p>
<p>зв’язки з громадськістю).</p>
<p>листопад 2015 – по т/час регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС)</p>
<p>посади: провідний спеціаліст сектору персоналу </p>
<p>та зв’язків з громадськістю, завідувач сектору персоналу (обіймаю з 2018 року по т/час)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p> У 2008 році отримала диплом спеціаліста </p>
<p>Київський національний університет внутрішніх справ</p>
<p>Спеціальність: правознавство</p>
<p>Кваліфікація: юрист.</p>
<p>У 2010 році отримала диплом магістра </p>
<p>Київський національний університет внутрішніх справ</p>
<p>Спеціальність: правознавство</p>
<p>Кваліфікація: юрист.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Вміння та навички </strong><strong>Професійні </strong><strong>навички кадрової </strong><strong>діяльності</strong></p>
<ul><li>ПК – досвідчений користувач. Пакет програм MS Office (Word, Excel, Access, Internet), довідково-інформаційні програми.</li><li>Знання оргтехніки.</li><li>Українська мова – вільне володіння першого ступеня.</li><li>Англійська мова – зі словником.</li></ul><p>контроль розроблення структурними підрозділами посадових інструкцій працівників та перевірка їх на відповідність встановленим законодавством вимог;</p>
<p>забезпечення підготовки матеріалів щодо призначення, переведення та звільнення з посад працівників, а також заохочення, нагородження, присвоєння рангів, встановлення надбавок, оформлення відпусток, та інших матеріалів з питань управління персоналу;</p>
<p>організація ведення, обліку, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовка графіку відпусток, довідок з місця роботи, складання звітності;</p>
<p>здійснення заходів щодо організації проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців. Здійснення планування професійного навчання та узагальнення потреби держаних службовців у підвищенні кваліфікації;</p>
<p>перевірка дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового та трудового розпорядку працівниками і службовцями;</p>
<p>підготовка проєктів наказів та інших розпорядчих документів що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;</p>
<p>розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запитів щодо інформації з питань управління персоналом, підготовка проєктів відповідей на них.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості</strong></p>
<p>відповідальність, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість, доброзичливість, пунктуальність, життєрадісність, прагнення до самовдосконалення, вміння працювати в команді та самостійно.</p>
				Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
				
				
			
			Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Менеджер з персоналу
- Резюме Зарплата
- 
														
														60000 грн.
- 
														
														60000 грн.
- 
														
														60000 грн.
- 
														
														60000 грн.
- 
														
														60000 грн.
- 
														
														25000 грн.
- 
														
														18000 грн.
- 
														
														договорная
- 
														
														15000 грн.
- 
														
														15000 грн.
