Резюме: Фахівець з кадрової роботи, адміністратор (Одеса)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Одеса
- Досвід роботи: 0 рок. міc.
- Графік роботи:
- Стать: женский
Досвід роботи
<p>вересень 1999 року – червень2004 року, Хмельницький державний університет м. Хмельницький, інженерно-економічний факультет, спеціальність «Облік та аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Головний спеціаліст відділу відшкодування шкоди</p>
<p>квітень 2010 – вересень 2013 відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Хмельницькому, м. Хмельницький.<br />
Функціональні обов’язки:<br />
– нарахування одноразової допомоги та щомісячних виплат;<br />
– формування платіжок;<br />
– перевірка заробітної плати потерпілих та складання актів перевірки;<br />
– видача путівок для санаторно-курортного лікування;<br />
– прийом та перевірка листків непрацездатності.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>Головний спеціаліст відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення</p>
<p>вересень 2013 – липень 2017 Виконавча дирекція Хмельницького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Хмельницький.<br />
Функціональні обов’язки:<br />
– приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;<br />
– здійснення підготовку проектів наказів, листів, інформацій;</p>
<p>– проводити аналіз та надання допомоги відділенням управління щодо використання програми СЕД «Веб-док 2014»;<br />
– підготовка інформації та надання звітів по роботі зі зверненнями громадян та запитами «Про доступ до публічної інформації»;<br />
– архівна справа.</p>
<p><br /></p>
<p>Головний спеціаліст сектору організаційної роботи та документообігу відділу організаційної роботи, документообігу та господарського забезпечення (з січня 2018 перейменовано на відділу документального забезпечення та організаційної роботи, а з квітня 2019 на відділ організаційної роботи та документообігу)</p>
<p>серпень 2017 – лютий 2022 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, м. Хмельницький.<br />
Функціональні обов’язки:</p>
<p>– написання статей та розміщення їх на сайті управління та соціальних мережах;<br />
– приймання та реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;<br />
– здійснення підготовку проектів наказів, листів, інформацій;</p>
<p>– проводити аналіз та надання допомоги відділенням управління щодо використання програми СЕД «Веб-док 2014»;<br />
– підготовка інформації та надання звітів по роботі зі зверненнями громадян та запитами «Про доступ до публічної інформації»;<br />
– архівна справа.</p>
<p><br /></p>
<p>Заступник начальника відділу по роботі з персоналом</p>
<p>березень 2022 – квітень 2023 Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області, м. Хмельницький.<br />
Функціональні обов’язки:</p>
<p>– забезпечення Управління працівниками потрібних професій, спеціальностей кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки і ділових якостей;</p>
<p>– у разі відсутності начальника відділу, вирішувала питання найму, звільнення, переведення працівників;</p>
<p>– систематично вивчала ділові якості та інші індивідуальні особливості працівників підприємства з метою добору кадрів на заміщення посад, які входять у номенклатуру керівника Управління і створення резерву на висування, здійснювала контроль за його оновленням та поповненням, сприяла формуванню складу кадрів керівників із затвердженого резерву;</p>
<p>– контролювала ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників Управління та відділень;</p>
<p>– вела табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах Управління і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<p>– володію комп’ютером;<br />
– знання законодавства;<br />
– навички ведення діловодства;<br />
– кадрова робота;<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості:</strong></p>
<p>Чесність, відповідальність, уважність до деталей.<br />
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.</p>
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Фахівець з кадрової роботи, адміністратор
- Резюме Зарплата
-
35500 грн.
-
45500 грн.
-
25500 грн.
-
25500 грн.
-
40000 грн.
-
договорная
-
договорная
-
договорная
-
50000 грн.
-
10000 грн.