Резюме: Помічник юриста, секретар, діловод, архіваріус, офіс-менеджер, інспектор з кадрів (Одеса)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Одеса
- Досвід роботи: 22 рок. 3 міc.
- Графік роботи: полный рабочий день
- Стать: женский
Досвід роботи
- Заступник начальника відділення Львівська дирекція АТ "Укрпошта" <p>До спектра моїх обов’язків входило: </p>
<p>- забезпечення якісного надання послуг поштового зв’язку населенню, підприємствам, установам, організаціям;</p>
<p>- забезпечення збереження готівки, поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації;</p>
<p>- своєчасний розгляд скарг і заяв споживачів щодо надання послуг поштового зв’язку та розробка пропозицій для усунення причин їх виникнення;</p>
<p>- аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом;</p>
<p>- ведення касової звітності.</p> - Секретар керівника ВСП "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету" <p>До спектра моїх обов’язків входило: </p>
<p>- прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;</p>
<p>- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;</p>
<p>- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;</p>
<p>- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;</p>
<p>- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;</p>
<p>- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);</p>
<p>- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;</p>
<p>- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;</p>
<p>- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;</p>
<p>- організація презентацій і представницька діяльність;</p>
<p>- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;</p>
<p>- виконання особистих доручень керівника.</p>
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Помічник юриста, секретар, діловод, архіваріус, офіс-менеджер, інспектор з кадрів
- Резюме Зарплата
-
500 грн.
-
50000 грн.
-
договорная
-
10000 грн.
-
договорная
-
договорная
-
50000 грн.
-
35000 грн.
-
договорная
-
договорная